Веселі колобочки
Група «Веселі колобки» Вихователі: Голуб Тетяна Іванівна Помічники вихователя: Блажко Людмила Анатоліївна Ми веселі колобочки, |
Любимо в садочку гратись,
Веселитись, розважатись.
Кожен день будемо зростати,
Щоб раділи тато й мама.
Тема тижня "Дикі тварини". Ознайомити дітей з тваринами, що живуть у лісі. Виховувати любов до природи. Формувати знання про спосіб життя тварин у лісі, будову тіла тварин.
Ігри з водою. Як утворилася синя водичка? Що вміє робити водичка? Для чого нам водичка. Кому потрібна водичка?
Сенсорний розвиток. Тема тижня " Свійські тварини". Мета: розвивати дрібну моторику рук, інтерес до гри. Виховувати Ігри з водою. Як утворилася синя водичка? Що вміє робити водичка? Для чого нам водичка. Кому потрібна водичка?любов до домашніх тварин. Вчити розпізнавати насіння жолудів, кукурудзи, квасолі за розміром та зовнішнім виглядом. Вправляти у сортуванні для свинки, курочки, гуси.
Тема тижня " Свійські тварини" .Мета: розвивати мовлення дітей, дрібні м'язи рук, збагачувати словник назвати свійських тварин. Виховувати любов та турботливе ставлення до домашніх тварин.
Майстер - клас з батьками " Граючись навчаємось" надає свої результати. Батьки із задоволенням пограли вдома з дітьми мозаїкою, кубиками - втулками. Діти називають домашні, дикі тварини, кольори.
Тема: Збери башточку для зайчика .
Мета: розвивати дрібну моторику рук, окомір. Виховувати самостійність, уважність. Вчити складати башточку , називати кольори
І молодша група. Сенсорний розвиток. Ознайомлення з кольорами. Вчити розпізнавати іграшки за кольором та формою, розміщувати вгорі, внизу.
Адаптацій період дітей. Ознайомлення з груповою кімнатою, іграшками. Створення позитивного настрою у дітей.
Підсумок Тижня безпеки дитини
Заняття під час повітряної тривоги.
Мінна безпека. Незнайомі предмети. В іграх діти знайомляться з незнайомими предметами та діями при знаходженні чужих предметів.
Заняття з практичним психологом " Небезпечна поведінка"
Батьківські збори. "Діти мріють, батьки діють". Створення проекту сучасний ігровий майданчик в ЗДО
Природничо-дослідницька діяльність. Яка буває вода. Розвивати спостережливість, інтерес до дослідницької діяльності. Виховувати бережне відношення до води. Ознайомити з чистою та брудною водою. Вчити очищати воду з допомогою активованого вугілля та серветки складеної в декілька раз. Вчити дітей робити кольорову водичку та відчувати що дає людині кольорова вода (емоції).
Ось і виросла наша цибуля. Час робити салат. День здоровя доповнився результатом посаджено цибулі. Діти дізналися про здорову та корисну їжу та ознайомилися з українською кухнею, самостійно готували вінігрет.
Природничо-дослідницька діяльність. Спостереження за впливом світла та води на ріст рослин.
Природничо-дослідницька діяльність. Висаджування цибулі. Ознайомлення з станом ґрунту, визначення необхідних умов для росту рослин. (Цибуля).
Інтегроване заняття " "Зима в гості завітала".
Мета: розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до зимових явищ. Закріпити назви зимових місяців, свят, вміння читати склади з літерами, які вивчили, придумувати речення з словами. Спонукати дітей створити колективну роботу для Сніговичка.
Ручна праця. Зайчик. . Розвивати креативність, інтерес до ручної праці. Закріпити назви предметів, які мають форму циліндра. Вчити послідовно приклеювати деталі для зайчика.
Тема: Транспорт.
Мета: розвивати логічне мислення, пам'ять. Формувати знання про види транспорту, його призначення. Закріпити вміння розв'язувати приклади, складати задачі, визначати ширину дороги.
Розвиток мовлення. Тема " Транспорт"
Розвивати зв'язане мовлення дітей, фантазію. Виховувати повагу до людей різних професій. Формувати знання про повітряний, наземний , морський транспорт. Вчити за сюжетними картинками складати речення. Закріпити вміння називати іменники з числівниками. Ознайомити з грою "" Судоку. Транспорт.
Разом з веселими друзями діти опановують свої емоції.
Грамота. Вивчення голосних літер.
Мета: розвивати артикуляційний апарат, мовлення. Виховувати дружні взаємовідносини, бажання вивчати літери. Закріпити голосні літери. Вчити знаходити літеру в тексті серед інших літер.
Грамота.
Тема: Слово. Звуко-буквенний аналіз слів. Ознайомлення з літерою И.
Формувати знання про слово, збагачувати словниковий запас. Закріпити вміння робити звуковий аналіз слів, замінювати звуки знайомими літерами. Ознайомити з літерою И.
Аплікація. Тема: розвивати креативність, мислення; виховувати працьовитість, повагу до праці кухаря. Спонукати дітей допомогти кухарем у заготівлі компонування на зиму. Закріпити вміння користуватися ножицями, розміщувати фрукти, ягоди в банках.
Тема: " Мандруємо Україною".
Мета:розвивати мовлення дітей, пізнавальний інтерес. Виховувати патріотичні почуття.Вчити називати державні та національні символи. Формувати знання про ремесла у різних областях України. ( Яворівська іграшка, опішнянські вироби, бубнівська кераміка, лялька мотанка)
Грамота. Ознайомлення з літерою А. Звуковий аналіз слів.
Грамота. Розвивати артикуляційний апарат, мовлення. Виховувати патріотичні почуття. Вчити робити звуковий аналіз трьохзвукових слів, складати речення, описуючи Україну прийменниками ( красива, багата, хлібна, щедра, єдина)
Тема тижня" Україна- рідний край". Ознайомлення дітей з країною Україна, державною та народною символікою. Формування знань про традиції українського народу, про захист України українськими воїнами.
День миру!
Миру в Україні бути!
Миру хочуть добрі люди.
І дорослі, і малі.
Прагнуть Миру на Землі!
Заняття з аплікації. Тема " Осіннє дерево".
Мета: розвивати креативність, естетичний смак; виховувати бажання милуватися в природі, спостерігати за змінами. Закріпити вміння користуватися ножицями, викладати композицію на папері, наклеювати вирізані деталі. Вчити складати папір в декілька раз, вирізати листочки.
Тематичний тиждень " Дитячий садок"
Тема: Мої улюблені іграшки.
Мета: розвивати дрібну моторику рук, креативність. Виховувати береже відношення до іграшок. Закріпити вміння ділити пластилін на декілька частин, ліпити окремі деталі, з'єднувати в одне ціле.
Заняття " "Україна - рідний край - про це ти добре памятай. Мета; розвивати мовлення дітей, пізнавальний інтерес; виховувати патріотичні почуття, любов до України. Збагачувати словниковий запас. Формувати знання про державні та національні символи та традиції. Закріпити вміння розмивати фарбу для створення фону для картинии "Соняхи" Вчити слова привітання за малюнками.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, співочі та мовленнєві навички дошкільників, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до природи, почуття поваги до старших, почуття дружби до однолітків, навчати вислухатися в музику, реагувати на її зміну, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику чітко виконуючи танцювальні рухи.
Інтегроване заняття "Космічна подорож ". Формувати знання про планети сонячної системи, про техніку, обладнання необхідне для дослідження планет. Закріпити вміння конструювати та малювати ракету, визначити основні частини ракети.
Інтегроване заняття "Котилося яєчко". Ознайомлювати дітей з українськими традиціями. Розвивати креативність під час створення візерунка на писанках.Вчити симетрично створювати візерунок на Пасхальних яйцях. Формувати поняття про значення, кольору, малюнку на писанках, крашанках.
Заняття з малювання. "Тече вода з під явора ". Продовжувати читання віршів Т. ШЕВЧЕНКА. Розвивати естетичний смак, відчуття ритму, креативність. Виховувати патріотичні почуття, любов до поезії Т. ШЕВЧЕНКО. ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ МАЛЮВАТИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ ТЕХНІКАМИ. ( виделкою, пальчиком,паролоновим тампоном). За допомогою малювання, конструктора LEGO передавати красу української природи.
Мета : розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про природні явища,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов та шанобливе ставлення до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків,
Навчати фантазувати, визначати настрій, характер музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природним голосом, не перекрикуючи один одного, прислухатися до свого співу та сусіда, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Розвиток креативності у дітей. Забезпечемо себе побутовою технікою. АПЛІКАЦІЯ "Телевізор". Конструктор LEGO допомагає. Розвивати креативність у дітей, мовлення. Виховувати охайність, дрібну моторику рук. Закріпити вміння вирізати заокруглені форми.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про природні явища;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків, шанобливе ставлення до природи;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природнім голосом, не викрикуючи, прислухатися до свого співу.
Заняття з логіко математичного розвитку
Лічба за участю різних аналізаторів
Порівняння множин в межах 5.Геометричні фігури.
День креативної цеглини. До нас LEGO завітав, дітям радість дарував. Із малесеньких цеглинок вмить зявилися будинки, квіти і чарівні тваринки.Разом З LEGO ми живемо, креативимо і не сумуємо.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, до народних традицій, шанобливе ставлення та любов до природи, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, визначати настрій музики, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою, чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, до класичної музики, шанобливе ставлення до природи, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природним голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, до класичної музики, шанобливе ставлення до природи, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природним голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Ліплення. "Білочка"
Мета: Розвивати естетичний смак, дрібну моторику рук. Виховувати любов до тварин. Вчити ліпити комбінованим способом
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, роширювати поняття про народні традиції ;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов та повагу до народних традицій, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природнім голосом, прислухатися до свого співу, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Заняття з ліплення. Тема: гостинці для звірят. Закріпити вміння розказувати пластилін прямими рухами, витягувати, скочувати. Виховувати турботливе ставлення до тварин. Вчити ліпити моркву, горіхи.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про свято Миколая,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, взаємодопомоги, шанобливого ставлення до народних традицій,
Навчати рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою, співати чітко проспівуючи музичні фрази, вслухатися в музику та реагувати на її зміну, визначати темп, характер твору.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про зиму.
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги.
Навчати фантазувати, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи, вслухатися в музику, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності.
Заняття з логіко - математичного розвитку. Розвивати логічне мислення під час дидактичної гри " Судоку" . Закріпити лічбу число і цифру 1,2. Продовжувати вчити порівнювати предмети, встановлювати рівність, позначати цифрами кількість.
Заняття з логіко- математичного розвитку. Мета: розвивати логічне мислення пам'ять. Закріпити лічбу за участю різних аналізаторів( cлух, дотик, зір), порівняння множин, геометричні фігури.
Заняття з малювання. Тема: Дівчинка в довгій шубі. Розвивати естетичний смак, відчуття ритму. Виховувати охайність. Вчити малювати дівчинку в довгій шубі, передавати частини тіла( голова, руки, очі ротик). Закріпити вміння затоновувати малюнок.
Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби, повагу один до одного;
навчати вслухатися в музику, емоційно реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Тематичний тиждень " Дикі тварини" заняття малювання. Мета: розвивати естетичний смак, відчуття ритму; виховувати турботливе ставлення до тварин. Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційними техніками малювання - вуглинкою
Заняття з логіко математичного розвитку. Лічба за участю різних аналізаторів. Орієнтування в просторі. Ознайомлення з кубом.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, музичні здібності, загальну моторику дошкільників;виховувати здатність образно сприймати музику;навчати правильного мовленнєвого дихання, рухатися під музику відповідно до зміни їі настрою та характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Мета:розвивати музичний, вокальні навички, почуття ритму дошкільників; виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику;навчати розрізняти та називати темп, характер музичного твору, співати природним голосом, проспівуючи чітко музичні фрази, рухатися під музику чітко та впевнено, відповідно до настрою музичного твору.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників,уміння емоційно відгукуватися на музику;виховувати цікавість до музичного мистецтва, виховувати почуття задоволення від спільної діяльності, почуття дружби, повагу до людської праці;навчати рухатися під музику відповідно до її настрою та характеру твору, визначати настрій, темп та характер музичного твору, реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Тематичний тиждень " Моя країна- Україна" Заняття з аплікації.Прапор України.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва та до музичних творів українських композиторів;навчати вслухатися в музику, визначати її характер, настрій та темп, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Тема тижня " Хліб - усьому голова"
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби та взаємодопомоги;навчати вслухатися в музику, визначати її настрій та характер, співати чітко проспівуючи музичні фрази природним голосом, легко та невимушено, рухатися під музику відповідно до їі ритму та характеру, чітко виконуючи танцювальні рухи.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, співочі та рухові навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття любові, поваги та взаємодопомоги; навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, чітко відображати ритмічні малюнки, співати легко, невимушено, рухатися під музику чітко виконуючи танцювальні рухи.
Мета :розвивати вокальні навички, почуття ритму та рухові вміння дошкільників; виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику; навчати злагоджено рухатися під музику, розуміти емоції та почуття виражені в музиці, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму та співочі навички дошкільників;виховувати почуття любові та бережливого ставлення до природи, цікавість до музичного мистецтва;навчати вслухатися в музику та реагувати на її зміни, рухатися відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Тема тижня " Моя родина" Тарілочка для бабусі.
Мета: Ознайомити з декоративним розписом, українським посудом.
Тематичний тиждень " Дитячий садок" спогади про іграшки в дитячому садочку.
Україна починається з будинку, в якому я народився,
з дерева, яке посадив мій тато.
Тематичний тиждень " Осінь завітала" Ознайомлення з нетрадиційними техніками малювання. Милування в природі.
Слухання аудіоказки В. СУХОМЛИНСЬКОГО" Як їжачок до зими готувався" Аплікація "їжачок"
Музичне заняття (середня група)
Мета: розвивати музичний слух та почуття ритму, сенсорні музичні здібності дошкільників;виховувати любов до музичного мистецтва ;продовжувати навчати грати на нетрадиційних інструментах.
Музичне заняття (середня група)
Мета:розвивати музичний слух, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи;навчати дітей розуміти емоції та почуття виражені в музиці, рухатися під музику відповідно до їі ритму та характеру, навчати співати чітко та виразно проспівуючи музичні фрази.
Судоку для дітей під час онлайн навчання.
Судоку корисне для формування розуму, логіки та кмітливості. Вони допомагають оволодіти навичками вирішення математичних задач, обдумуванню послідовності і схем дій. Діти отримають задоволення від того, що вони самостійно знаходять шлях до вирішення поставлених задач.