Калинка
Група «Калинка» Вихователі: Сарачук Світлана Петрівна, Рой Анна Андріївна Помічник вихователя: Ковальчук Надія Петрівна Чому ж нам так добре в садочку зростати? А ми намистинки, сплетені в гроно Яскрава, як кров вкраїнського роду Ми тут підростаєм, як цвіт на калині, І мрія у нас велика й завзята, Як мама і тато, дідусь і бабуся |
Тому й так любо хлоп’ятам і дівчатам
Кущем каленовим в садочку зростати.
Тематичний тиждень " Фрукти" заняття з аплікації " Фрукти у кошику"
Тематичний тиждень " Бабусина світлиця". Заняття з логіко - математичне лічба в межах 2. Довжина ( довгий, короткий). Порівняння множин
Тематичний тиждень " Бабусина світлиця". Заняття мовленнєве + ознайомлення з соціумом " В гості до бабусиної світлиці"
Взаємовідвідування.
Вихователь Сарачук С.П.
Інтегроване заняття
"Веселі олівці - пустунці"
Киці ми допомагали,
Олівці всі відшукали!
Мовлинєве заняття з елементами театралізації за авторською казкою І.Франко ,,Ріпка''.
Мета: розвивати мову, увагу, пам'ять. В-ти цікавість до занять. Вчити уважно слухати казку запам'ятовувати та називати героїв розуміти зміст, вести бесіду з вихователем, відповідати на питання. Збагачувати словниковий запас дітей по темі.
Тематичний тиждень: "Свійські тварини"
Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати любов до тварин, охайність під час роботи. Познайомити дітей з домашніми тваринами їх дитинчатами. Вправляти в звуконаслідуванні. Продовжувати вчити малювати прямі лінії, викладати готові форми на папері.
Заняття з сенсорики
Тема: Грибочки для їжачка
Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу, мову. Виховувати цікавість до заняття. Закріпити вміння групувати предмети за кольором. Вчити вибирати предмети двох заданих кольорів із чотирьох запропонованих.
Підготовка до виставки
Майстер-клас для батьків"Граючись навчаємося"
Адаптаційний період
Великодні гостинці та обереги захисникам готували. Миру в Господа благали"
Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про народну пісню.
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних пісень та традицій, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків.
Навчати вслухатися в музику, визначати її настрій, характер, темп, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, реагувати на зміну музики.
Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про природні явища та про обрядові пісні ;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття поваги до старших, почуття дружби та взаємодопомоги жо однолітків, шанобливе ставлення до природи та народних традицій;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, прислухатися до свого співу та до співу сусіда, співати природним голосом, рухатися під музику відповідно до її настрою чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про Кобзаря,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи до українських письменників, поетів через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших,
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру, чітко виконуючи танцювальні рухи.
Ручна праця
Тема: Янгол
Мета: розвивати увагу, пам'ять, фантазію, дрібну моторику рук. Виховувати бажання творити прекрасне. Вчити дітей створювати янгола з паперової серветки. Закріпити вміння дітей складати серветку навпіл та перерізати по лінії згину; вчити складати серветку віялом - це крила. Голівку виготовляти з фольги. Закріпити правила користуватися ножицями.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків;
Навчати вслухатися в музику, фантазувати, реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази легко, природнім голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про народні звичаї та традиції, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних традицій, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природним голосом, прислухатися до свого співу, вслухатися в музику, визначати настрій, темп та характер твору, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, взаємодопомоги, шанобливе ставлення до природи;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази природнім голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру, чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги ;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, роширювати поняття про народні традиції ;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов та повагу до народних традицій, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природнім голосом, прислухатися до свого співу.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про свято Миколая,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, взаємодопомоги, шанобливого ставлення до народних традицій,
Навчати рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою, співати чітко проспівуючи музичні фрази, вслухатися в музику та реагувати на її зміну, визначати темп, характер твору.
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про зиму, новорічні свята
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших,
Навчати фантазувати, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи, вслухатися в музику, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності.
Мета : розвивати вміння характеризувати почуту музику, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності, уміння співати природним голосом, без напруження
залучати до відтворення в рухах картин зимової природи, сприяти розвитку творчих здібностей
розвивати ритмічний слух,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби та взаємодопомоги,
Навчати фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру впевнено та чітко виконуючи танцювальні рухи.
Мета :розвивати основи музичної культури, почуття ритму, музичний слух, вокальні навички дошкільників;
виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги;
навчати вслухатися в музику, стежити за розвитком музичного образу, визначати настрій, характер та темп музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику впевнено виконуючи танцювальні рухи.
Онлайн консультація з батьками "Як розвивати творчий потенціал дитини вдома"
Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розвивати навики пластичності та граційності, формувати знання про народні танці;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до традицій українського народу;навчати запам'ятовувати послідовність рухів, передавати їх виразність та емоційність, навчати рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи відповідно до характеру музики.
Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників,розвивати уяву та фантазію, продовжувати формувати знання про українські народні танці;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до традицій українського народу;навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.
Виконання основних рухів дітьми . Інструктор з фізкультури Сушко Н. Г.
Мета:розширювати знання дітей про народну творчість, розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних традицій; навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, співати легко, невимушено, природним голосом чітко та впевнено проспівуючи музичні фрази.
Тиждень: професії дорослих
Аплікація тема "Маленькі модель'єри" вихователь Лавренюк А.А.
Заняття логіко-математичне
Тема: Склад числа 4. Тиждень. Дні тижня
Заняття логіко - математичне
Лічба. Склад числа 3. Об'єм сипучих речовин (умовна мірка). Орієнтування в часі (пори року).
Мета:розвивати музичний, почуття ритму, здатність відчувати та розрізняти засоби музичної виразності, творчу уяву, співочі навички дошкільників ;виховувати любов до природи, товариські почуття, цікавість до музичного мистецтва, любов до народної пісні; навчати дітей уважно слухати музику, продовжувати навчати співати природним голосом, реагувати на зміну та темп музичного твору.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників; виховувати інтерес до народних традицій українського народу та до життя наших предків, виховувати почуття поваги, дружби та взаємодопомоги;навчати співати легко, невимушено, природнім голосом, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи згідно характеру музичного твору.
Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати інтерес та повагу до козаків та народних традицій, цікавість до музичного мистецтва;формувати у дітей уявлення про козаків, як сміливих воїнів, які захищали рідні землі, навчати емоційно реагувати на зміну музики, рухатися під музику чітко виконуючи танцювальні рухи.
Мета :розвивати тембровий та звуковисотний слух, вокальні навички дошкільників; виховувати цікавість та позитивне ставлення до музичного мистецтва;навчати виражати свої почуття від почутої музики, стежити за розвитком музичного образу, рухатися під музику відповідно до їі ритму та характеру, продовжувати навчати грі на саморобних музичних інструментах та підручних засобах.
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму та вокальні здібності дошкільників, виховувати любов до природи та цікавість до музичного мистецтва, навчати емоційно реагувати на зміну музики та рухатися відповідно до її характеру, співати легко, природнім голосом, чітко проспівуючи музичні фрази.
Вихователь Сарачук С.П. Онлайн заняття з математики Тема: "Лічба пряма та обернена. Геометричні фігури. Частини доби.
Заняття з грамоти Тема: "Звук. Ознайомлення з мовними звуками. Залежність значення слова від зміни звуків.(лис- ліс) Вивчення букви А.
Музичне заняття (старша група)
Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва ;навчати виразно передавати характерні особливості різних образів.
Музичне заняття (старша група)
Мета:збагачувати музичний досвід дітей, зацікавлюючи інструментальними творами. Розвивати основи музичної культури – дослуховувати музичний твір до кінця, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу;виховувати любов до природи, цікавість до музичного мистецтва; продовжувати навчати дітей виражати свої почуття від почутої музики, співати чітко та виразно проспівуючи музичні фрази, вслухатися в музику та реагувати на зміну настрою твору, чітко виконувати рухи відповідно до характеру музики.