ЗДО №2, ”Дзвіночок”, Гайсин
Вінницька область, Гайсинський район

Курчатко

Група «Курчатко»

Вихователі:Пашенко Лариса Дмитрівна

Освіта вища, Уманський державний педагогічний університет їм. Павла Тичини.

Лавренюк Анна Андріївна

Помічник вихователя: Білик Валентина Юхимівна

Освіта середня спеціальна.

Як квочка з курчатками –

 

Так ми із дитятками!

Тема: на гостину до сороки - білобоки.
Мета: Розвивати мову, дрібну моторику рук. В-ти посидючість, товариські стосунки між дітьми. Закріпити колір, величину поняття один багато, уміння підбирати втулки за формою, сортувати предмети.

Інтегроване заняття «На гостину  до феї Дінь-дінь»

Тематичний тиждень «Дикі тварини»
Заняття  з малювання «Варення для ведмедика»
Мета: розвивати дрібну моторику. Виховувати бажання малювати. Вчити малювати ягідки малини цеглинкою Lego.

Тематичний тиждень «Домашні тварини»
Заняття з малювання «Доріжка для собачки»
Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. Вчити дітей проводити прямі лінії.

Майстер- клас для батьків «Граючись -навчаємо»

Виготовлення листівок  для татусів, захисників  України.

 

Тематичний тиждень «Давайте познайомимось»
Заняття з сенсорики «Намисто для ляльки Наталочки»
Мета: розвивати увагу, памʼять, дрібну моторику. Виховувати бажання допомогти. Вчити дітей викладати намистинки  чергуючи червоний та зелений колір.

« Як квочка з курчатками так і ми з малятками»
Перші знайомство з групою.

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про народну пісню.
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних пісень та традицій, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків.
Навчати вслухатися в музику, визначати її настрій, характер, темп, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, реагувати на зміну музики.

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про природні явища та про обрядові пісні ;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття поваги до старших, почуття дружби та взаємодопомоги жо однолітків, шанобливе ставлення до природи та народних традицій;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, прислухатися до свого співу та до співу сусіда, співати природним голосом, рухатися під музику відповідно до її настрою чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про Кобзаря,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи до українських письменників, поетів через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших,
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру, чітко виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків;
Навчати вслухатися в музику, фантазувати, реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази легко, природнім голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про народні звичаї та традиції, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних традицій, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природним голосом, прислухатися до свого співу, вслухатися в музику, визначати настрій, темп та характер твору, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, взаємодопомоги, шанобливе ставлення до природи;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати темп, характер, настрій музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази природнім голосом, рухатися під музику відповідно до її характеру, чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

 

 

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги ;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги ;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Заняття з художньої літератури « Щедрик, щедрик, щедрівочка»
Мета: розвивати зв’язне мовлення, пам’ять. Виховувати інтерес до народних традицій. Розширювати знання про зимові свята та традиції святкування. Продовжувати вчити дітей працювати за мнемотаблицею. Збагачувати  словник іменниками: щедрівники, частування.

Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, роширювати поняття про народні традиції ;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов та повагу до народних традицій, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, природнім голосом, прислухатися до свого співу.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про свято Миколая,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, взаємодопомоги, шанобливого ставлення до народних традицій,
Навчати рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою, співати чітко проспівуючи музичні фрази, вслухатися в музику та реагувати на її зміну, визначати темп, характер твору.

 

 

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, збагачувати знання про зиму, новорічні свята
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших, 
Навчати фантазувати, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи, вслухатися в музику, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності.

 

 

Інтегроване заняття « Сюрпризи для дітей від святого Миколая»
Мета: розвивати зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення. Виховувати  бажання допомогти  друзям. Розширювати знання дітей про свято Миколая. Продовжувати розв’язувати приклади за малюнками та складати задачі. Закріпити вміння складати речення за мнемосмужками та розповідати вірш за мнемотаблиуею. Збагачувати словник прикметниками
.

Мета : розвивати вміння характеризувати почуту музику, визначати настрій, темп та характер твору, удосконалювати вокальні здібності, уміння співати природним голосом, без напруження
залучати до відтворення в рухах картин зимової природи, сприяти розвитку творчих здібностей
розвивати ритмічний слух,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби та взаємодопомоги, 
Навчати фантазувати, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру впевнено та чітко виконуючи танцювальні рухи.

Мета :розвивати основи музичної культури, почуття ритму,  музичний слух, вокальні навички дошкільників;
виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги;
навчати вслухатися в музику, стежити за розвитком музичного образу, визначати настрій, характер та темп музичного твору, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Логіко- математичне заняття «Веселі пригоди із сніговичком»
Діти із задоволенням гралися із сніговичком відшукуючи відмінності,складали задачі, дізнались чим схожа геометрична фігура циліндр та капелюх сніговика.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, розвивати навики пластичності та граційності, формувати знання про народні танці;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до традицій українського народу;навчати запам'ятовувати послідовність рухів, передавати їх виразність та емоційність, навчати рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи відповідно до характеру музики.

Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників,розвивати уяву та фантазію, продовжувати формувати знання про українські народні танці;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до традицій українського народу;навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.

Мета:розширювати знання дітей про народну творчість, розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних традицій; навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, співати легко, невимушено, природним голосом чітко та впевнено проспівуючи музичні фрази.

Логіко- математичне заняття «Сторінками книги» Мета: розвивати логічне мислення, пам’ять. Виховувати інтерес до книг. Познайомити дітей з задачею, закріпити пряму та обернену лічбу в межах 9, вправляти дітей в орієнтуванні в просторі.

 

Тиждень: професії дорослих

Аплікація тема "Маленькі модель'єри" вихователь Лавренюк А.А.

Заняття з ручної праці « Пертворення  шкорлупки горіха на казкових героїв»


Мета:розвивати музичний, почуття ритму, здатність відчувати та розрізняти засоби музичної виразності, творчу уяву, співочі навички дошкільників ;виховувати любов до природи, товариські почуття, цікавість до музичного мистецтва, любов до народної пісні; навчати дітей уважно слухати музику, продовжувати навчати співати природним голосом, реагувати на зміну та темп музичного твору.


Тиждень «Добрих справ»
Звідки до нас прийшов хліб вивчали.
З борошна смаколики мамі виготовлять допомагали.

Старайтесь робити добро
День і ніч, і у кожну хвилину,
Щоб серденько,як сонце цвіло,
Це хорошою робить людину!


Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників; виховувати інтерес до народних традицій українського народу та до життя наших предків, виховувати почуття поваги, дружби та взаємодопомоги;навчати співати легко, невимушено, природнім голосом, рухатися під музику чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи згідно характеру музичного твору.


Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати інтерес та повагу до козаків та народних традицій, цікавість до музичного мистецтва;формувати у дітей  уявлення про козаків, як сміливих воїнів, які захищали рідні землі, навчати емоційно реагувати на зміну музики, рухатися під музику чітко виконуючи танцювальні рухи.


Мета :розвивати тембровий та звуковисотний слух, вокальні навички дошкільників; виховувати цікавість та позитивне ставлення до музичного мистецтва;навчати виражати свої почуття від почутої музики, стежити за розвитком музичного образу, рухатися під музику відповідно до їі ритму та характеру, продовжувати навчати грі на саморобних музичних інструментах та підручних засобах.


Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму та вокальні здібності дошкільників, виховувати любов до природи та цікавість до музичного мистецтва, навчати емоційно реагувати на зміну музики та рухатися відповідно до її характеру, співати легко, природнім голосом, чітко проспівуючи музичні фрази


Тематичний тиждень « Моя країна Украіна»

Мета: поглибити знання дітей про Україну, держані та наніональні символи. Виховувати глибокі почуття любові до рідного краю.


Інтегроване заняття з логіко-математичним пріоритетом «Пригоди з Катрусею»

Мета:познайомити дітей зі складом числа 3, вправляти порядковій лічбі. Закріпити геометричні фігури.

 

 


Тематичний тиждень «Осінні квіти».


Всесвітній день Миру.

Мета:розширити знання дітей про важливість миру на землі. Виховувати патріотизм,любов до свого народу, повагу до захисників нашої Батьківщини.

 


Тематичний тиждень  " Осінь в гості завітала", інтегроване заняття " Осінь чарівниця"


Логіко - математичне заняття «Осінні сюрпризи», знайомство з зошитом.

Музичне заняття (старша група) 

 Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва ;навчати виразно передавати характерні особливості різних образів.

Музичне заняття (старша група)

Мета:збагачувати музичний досвід дітей, зацікавлюючи інструментальними творами. Розвивати основи музичної культури – дослуховувати музичний твір до кінця, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу;виховувати любов до природи, цікавість до музичного мистецтва; продовжувати навчати дітей виражати свої почуття від почутої музики, співати  чітко та виразно проспівуючи музичні фрази, вслухатися в музику та реагувати на зміну настрою  твору, чітко виконувати рухи відповідно до характеру музики.

Логін: *

Пароль: *