ЗДО №2, ”Дзвіночок”, Гайсин
Вінницька область, Гайсинський район

Сонечко

Група «Сонечко» 

Вихователі: Гнатюк Олена Петрівна

Помічник вихователя: Маценко Валентина Іванівна

Наш девіз:

«Увага і турбота – кожній дитині»

Наше кредо:

«Вчити і виховувати. Вести, але не тягнути за собою,

Спонукати, але не змушувати.

 

Вказувати шлях, але дозволяти дитині йти самій» /Конфуцій/

Заняття з логіко-математичного розвитку.Тема: пряма та зворотня лічба, знайомство з ромбом, порівняння множин, логічні вправи.

Заняття: Логіко-математичний розвиток 
Тема: Різні види лічби. Порівняння множин. Орієнтування в просторі.Логічні вправи. Вправа на підготовку руки до письма.
 Мета : розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння рахувати в межах 6; виховувати уважність, активність; продовжувати вчити порівнювати множини, закріпити уміння орієнтуватись впросторі (ліво-право) проводити прямі та ламані лінії з ліва направо.

практичний психолог Данилюк В.В.

Будиночок будували ,друзів звеселяли.

Заняття. Аплікація.
Тема: "Колосок"
Мета: розвивати дрібну моторику, увагу, уяву, творчості здібності; виховувати працьовитість, старанність, охайність; продовжувати вчити дітей користування ножицями, закріпити правила користування ними, продовжувати вчити згинати папір вдвоє, розрізати його по лінії згину, створювати композицію, чітко дотримуючись послідовності виконання аплікації .

Малювання «Консервуємо яблучка».Мета:розвивати художній смак, стимулювати до креативності, творчості; виховувати інтерес до здорового харчування,закріпити знання про місце вирощування овочів та фруктів; вчити за допомогою фарби передавати форму і колір яблук, правильно розміщувати зображення на аркуші  за допомогою штампа.

 

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму, співочі та мовленнєві навички дошкільників, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до природи, почуття поваги до старших та однолітків, почуття дружби та взаєморозуміння, навчати реагувати на зміну музики, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, прислухатися до ритму музики.

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму дошкільників, вокальні навички дошкільників, розширювати знання дітей про весняні природні явища.
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, шанобливе ставлення, почуття дружби та взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків.
Навчати вслухатися в музику, емоційно реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, повагу до старших, навчати емоційно реагувати на зміну музики, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази, визначати настрій музичного твору.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників, виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги, повагу до старших, навчати емоційно реагувати на зміну музики, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази, визначати настрій музичного твору

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні та музичні здібності дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов та шанобливе ставлення до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, збагачувати знання дітей про музичні інструменти, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру, чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи
.

 

Мета :розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби та взаємодопомоги;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, фантазувати, рухатися чітко та впевнено виконуючи танцювальні рухи.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику, почуття дружби, взаємодопомоги, почуття поваги до старших та однолітків;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, рухатися під музику відповідно до її характеру та настрою, співати чітко проспівуючи музичні фрази.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до народних традицій через музику, почуття поваги до старших та однолітків;
Навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, навчати співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її настрою та характеру.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи через музику,
Навчати фантазувати, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників,
Виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби, повагу до старших, любов до природи через музику,
Навчати фантазувати, визначати темп твору, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.

Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;
виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби та взаємодопомоги;
навчати емоційно реагувати на зміну музики, співати чітко проспівуючи музичні фрази, рухатися під музику відповідно до її характеру.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму та співочі навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття дружби та взаємодопомоги;навчати емоційно реагувати на зміну музики, рухатися відповідно до характеру та настрою музичного твору, продовжувати знайомити дітей з музичними інструментами, формувати вміння правильно називати інструменти, які звучать.

Мета:розвивати тембровий, ритмічний, динамічний та звуковисотний слух, співочі навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби;ознайомлювати дітей з новими музичними творами, навчати уважно слухати їх, визначати настрій музики, навчати проспівувати музичні фрази чітко та впевнено, рухатися під музику відповідно до її ритму та характеру.

Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, вокальні навички дошкільників;виховувати цікавість до музичного мистецтва, любов до природи, почуття дружби та взаємодопомоги ;навчати вслухатися в музику, реагувати на її зміну, рухатися під музику відповідно до її характеру, вслухатися в мелодію пісні та  чітко проспівувати музичні фрази.

Мета:розвивати музичний, почуття ритму, вокальні навички дошкільників; ознайомити дітей з новим твором ;привернути увагу до змісту й характеру твору;виховувати цікавість до музичного мистецтва, виховувати вміння емоційно відгукуватися на музику;навчати вслухатися в музику, співати чітко проспівуючи музичні фрази, повторювати ритмічні рухи за музичним керівником.


Мета:розвивати музичний слух, почуття ритму, рухові вміння дошкільників; виховувати в дітей позитивно-емоційне ставлення до праці людей;навчати вслухатися в музику, реагувати на зміну музики, чітко виконувати музично-ритмічні рухи, співати чітко проспівуючи музичні фрази.


Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму, знання дошкільників про музичні інструменти;виховувати цікавість дітей до музичного мистецтва;навчати вслухатися в музику, розрізняти музичні інструменти за їх звучанням, рухатися під музику відповідно до їі ритму, настрою тамхарактеру​.


Мета:розвивати музичний слух, рухову пам'ять та співочі навички дошкільників ;виховувати цікавість до музичного мистецтва та ігрової діяльності, почуття бережливого ставлення до природи;продовжувати навчати розрізняти високі та низькі звуки, рухатися під музику відповідно до її характеру, співати чітко проспівуючи музичні фрази.


Мета: розвивати музичний слух, почуття ритму та вокальні навички дошкільників; виховувати цікавість до музичного мистецтва, почуття любові; навчати розрізняти низькі та високі звуки, рухатися під музику відповідно до їі ритму та характеру, співати чітко проспівуючи слова.


 Аплікація,тема " Сімейний портрет"

Мета: розвивати уяву,фантазію,дрібну моторику рук; виховувати любов та повагу в "сімейному колі"; ознайомити з пензликом та вчити наносити клей на готові форми та наклеювати.

 

 

 


Малювання

Тема: “Барви літа” (за задумом) Мета: розвивати творчу уяву, пам'ять, мислення; виховувати вміння бачити красу природи;створити у дітей радісний настрій, захоплення і подив від розмаїття барв, кольорів літа; вчити відчувати характер кольорів і створювати свій образ літа.

Музичне заняття (молодша група) 

Мета: розвивати музичні здібності дошкільників, ритмічний слух,в ігровій формі ознвйомити з музичними інструментами;виховувати любов  та цікавість до музичного мистецтва;навчати виконувати нескладні ритмічні рухи.

Музичне заняття (молодша група) 

Мета :розвивати музичний слух, почуття ритму дошкільників;виховувати цікавість  та любов до музичного мистецтва;навчати емоційно реагувати на зміну музики та виконувати рухи відповідно до характеру музики, рухатися чітко та впевнено, співати чітко проспівуючи музичні фрази.

Логін: *

Пароль: *