ЗДО №2, ”Дзвіночок”, Гайсин
Вінницька область, Гайсинський район

Звіт про роботу педагогів з 13.03.2020 по 14.04.2020 року

Звіт вихователя Ісько С.В. за час дистанційної роботи з 13.03 -14.04 2020 року.
Дистанційно працювала з дітьми за темами тижня: «Будь здоровим», «Казка в гості завітала», «Транспорт», «Весна прийшла», «Великдень».   «Тиждень здоров’я», « Народні ремесла», «Письменники дітям», «Перелітні птахи», «Великдень».
Опрацювала питання з самоосвіти: «Технологія навчання дітей математики за Г. Доманом.»  Пройшла вебінар « Летвиненка Л.А. сайт «Всеосвіта» «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку», «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільників».
Надала консультації  батькам за темами:  «Безпека під  час карантину», «Розвиток зв’язного мовлення засобами художньої літератури», «Якщо ваша дитина соромиться спілкуватися з іншими дітьми», «Разом з дітьми зустрічаємо птахів».
Опрацювала  електронний варіант журналу: «Дошкільне виховання»
Виготовила дидактичну гру «Висока та низька башточки», Посади метелика на квіточку», «Будуємо шпаківню»

Звіт про організацію дистанційної роботи

з 13.03.2020 по 14.04.2020

керівника музичного ЗДО №2 «Дзвіночок»

Дубіцької Н.П.

На період карантину з 13.03.2020 по 14.04.2020 дистанційно працювала над такими темами: «Весняні наспіви», «Жанри музики», «Знайомство з музичними інструментами», «Знайомство з нотною грамотою» (старша група), «Ритмічна гімнастика», «Розвиток ритму», «Пальчикові ігри», «Вчимося співати», «Розвиток дихання», «Співаємо, танцюємо, граємося», «Мелодії навколишнього світу», «Веселі танцюристи», «Великдень».

Опрацювала питання самоосвіти «Здоровяформувальні технології на музичному занятті»:

  • Валеологічні пісеньки-співаночки.
  • Дихальна гімнастика.
  • Артикуляційна гімнастика.
  • Мовленнєві ігри.
  • Оздоровчі та фонопедичні вправи.
  • Пальчикова гімнастика.

Зробила підбірку музичних вправ та ігор за темою самоосвіти та з впровадженням LEGO-технології.

Надала консультації батькам за темами:

«Музичний розвиток дитини в сім’ї».

«Мама, тато, я – музична сім’я».

«Бережіть дитячий голос».

«Музичні хитрощі для батьків».

Запропонувала майстер-клас для батьків:

«Музичні інструменти своїми руками».

Онлайн-навчання:

Опрацювала номера електронного журналу «Музичний керівник» за 2020 рік.

Прослухала вебінар «Музичне мистецтво в сучасній освіті».

Взяла участь в Антикризовому національному онлайн-EDCamp 2020 «Тримай п’ять, освіто!»

Опрацьовувала методичні матеріали на сайтах: «Всеосвіта», «Educational Era», «Prometheus».

 

Звіт
вихователя Демидась С.Ю.
за час дистанційної роботи з 13.03-14.04.2020року.

Дистанційно працювала з дітьми за темами тижня «Будь здоровим », «Казка в гості завітала» «Транспорт», «Весна прийшла»,  «Великдень».
Опрацювала питання самоосвіти: електронний журнал «Методична скарбничка вихователя», « Соціально особистісний розвиток дітей дошкільного віку», програма з LEGO « Безмежний світ гри».
Виготовила дидактичні ігри « Великодній кошик», « Назви одним словом», « Побудуй довгі та короткі доріжки», « Виклади літачок», « Підбери колеса до машини» « Квіти на галявині», « Знайди серединку для квітки».
 Надала консультації батькам за темами:  «Домашній театр-розвиток мовлення», « Як впоратися з дитячою істерикою», рекомендація « Намалюю писанку», «Сиди вдома», « ТОП – 9 ідей чим зайняти дитину вдома », «Профілактика коронавірусу».                                                                                    Пройшла онлайн навчання: вебінар з Оксаною Ромою «Сприяння освіті»,                Г. Малевич « Креативність. Давайте розставимо акценти», вебінар «Як розвивати мислення та мовлення дошкільнят».
Опрацювала літературу до педради: ж-л « Дошкільне виховання» №10 -  2019, Н. Гавриш, К. Крутій « Як змінювати підходи до розвитку мовлення дітей» ж-л «Дошкільне виховання» № 10 – 2019
Доповнила папки « Робота з LEGO конструктором», « Роль сенсорного виховання», « Маленькі пішоходи», Розвиток мови та мовленнєвого спілкування з іншими дітьми»

Звіт вихователя Лавренюк А.А. за час дистанційної роботи

                      З 13.03.—14.04.2020р.

Працювала за темами тижня: «Тиждень здоров*я» «Птахи»

Опрацювала питання з самоосвіти: «Мовлення вихователя як один з основних чинників мовленєвого розвитку дітей» «Лист міністерства освіти про карантин» «Використання методу М.Монтесорі під час формування культурно-гігієнічних навичок у двтей дошкільного віку» «Підібрала цікавинки для ранкових зустрічей»

Підготувала батькам консультації: «Малюємо пальчиком» «Мовленєві ігри та загадки для наймолодших» «Ігри вдома з підручних матеріалів» «Ігри для розвитку дрібної моторики у дітей 2-3 років» «Самомасажі для зміцнення дитячого здоров*я» «Вплив пісочної терапії на гармонійний розвиток дитини» .

Прослухала онлайн вебінар: «Як покращити ефективність навчання дітей розвиваючи їхню увагу»

Підготувала нові вироби для музею «Курочки» та «Паперу» Великодні яєчка.

Зібрала матеріали для виготовлення дидактичних ігор: «Планета сумує –планета радіє» «Підбери яєчко для курочки» «Крамничка» «розклади по корзинках».

Пройшла дистанційне навчання в Уманському Педагогічному Університеті ім .П. Тичини.

 

Звіт вихователів групи 05- Б «Гномики»

Новаківскої А. Г. та Пустовіт О. В.

за час дистанційної роботи з 13.03-14.04.20року.

Дистанційно працювали з дітьми за темами тижня: «Здоровим будь», «Транспорт», «У світі казок», «Космос», «Великдень».

Опрацювали питання самоосвіти: Лист МОН №1/9-154 від 11.03.2020 щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти; стаття «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»; опрацювали матеріал: «Психологічна служба в системі освіти України», «Дошкільна освіта як складова частина системи безперервної освіти в Україні», «Карантин: правила від Наталії Гуркіної», «Екологічне виховання дошкільнят з використанням словесних логічних завдань, творчих завдань»;

переглянули вебінари: «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»; «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»; «Як розвивати мислення та мовлення у дошкільнят»; «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»; «Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення»; "Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят" ( Здравчева Т. М.); "Ігрові методики для розвитку мовлення" (Харитонова В.О.).

Виготовили дидактичні ігри: «Де живуть мікроби?», «Корисна та шкідлива їжа», «Що корисно для зубів», «Види транспорту», «Знайди тінь. Казкові герої»,  «Що зайве?», «З якої казки?» з використанням LEGO, «Планета-радіє, планета-сумує», «Що кому потрібно?», «Виклади планети», «Що потрібно космонавту?», «Приготуємо Паску на Великдень», «Великодні яєчка», «Виклади за зразком», «Що в яєчку?», «Великодні рахівнички».

Надали консультації батькам за темами: «Як захиститись від корона вірусу», «Збережи себе сам», «Родина на карантині», «Особиста гігієна дошкільників», «Як організувати дозвілля на карантині», «Як говорити з дітьми про епідемію», «Скільки часу живе вірус», «Безпека під час карантину», «Граємося з дітьми. 40 цікавих ідей для відпочинку всієї сім’ї», «ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик своїми руками», «ТОП – 9 ідей, чим зайняти дитину вдома», «Як допомогти дитині, яка переживає стрес?»,

«Казкотерапія в сім’ї», «Еколого-економічне виховання в сім’ї», «Великдень. Розкажіть дитині».

Провели майстер клас для батьків: «Великодні шедеври разом з дітьми»

Працювали над підготовкою презентації  «Від маленької цеглинки- до успішної дитинки » .

Звіт про організацію дистанційної роботи під час карантину з 13.03 – 14.04.2020р.

вихователя І молодшої групи «Калинка» ЗДО№2

Сарачук Світлани Петрівни

Дистанційно працювала з дітьми за теми тижня:«Тиждень здоров я», «Перелітні птахи», «Транспорт», «Весна прийшла», «Великдень»

Опрацювала питання з самоосвіти:

«Принципи організації освітнього процесу STEM»

«STEM – освіта і конструктор LEGO»

Надала консультації батькам за темами: «Коронавірус:симптоми та профілактика»«Санітарно-гігієнічний режим вдома», «Як поводитися під час карантину», «Дитина і дорожній рух», «Граємо всюди», «Еколого-економічне виховання в сім ї»

Надала батькам методичні рекомендації:

«Як зробити солоне тісто», «Малюємо пальчиком по манці», «Як правильно навчити малювати предмети круглої форми»

Переглянула онлайн- вебінар «Запровадження STEM освіти в Україні»

Опрацювала електронні журнали: «Довкільне виховання», «Вихователь-методист»

Виготовила дидактичні ігри: «Квіти і метелики», «Склади машину»

Працювала над підготовкою презентації «Від маленької цеглинки – до успішної дитинки»

Залучила батьків до флешмобу: «Великодні шедеври разом з дітьми»

 

 

 

     

Звіт інструктора з фізичної культури (вихователя) Шевченко Н.В. за час дистанційної           роботи з 13.03-14.04.20 року

Дистанційно працювала з дітьми за темами тижня:

Народні ремесла

Мої друзі пташки

Великодні святя

Тиждень безпеки

Опрацювала питання самоосвіти:

Фітбол гімнастика в дошкільному навчальному закладі

Фітбол гімнастика доступна кожному

Надала консультації батькам :

Фізкультурно-оздоровча робота вдома

Рух -це життя,без якого не можна

Пам'ятка "Батькам від дитини"

Що робити якщо у дитини плоскостопість

Пройшла онлайн вебінари:

Як розвивати мислення та мовлення дошкільнят

Сторітелінг для навчання :комфортний ,корисний і різний

Перегляд відеороликів "Zumba kids" для урізноманітнення  комплексів ранкової гімнастики

Опрацювала сайт "Розумний котусь-помічник для матусь"

 

Звіт про виконану роботу за  час дистанційної роботи 13. 03- 14.04.2020       Гнатюк О.П. гр..05-А «Сонечко» ЗДО №2 «Дзвіночок»

  1. Дистанційно працювала з дітьми за темами тижня:

«Будь здоровий малюк", «Транспорт», « Казка в гості завітала», "Природа Космосу".

  1. Підготовила та запропонувала для використання матеріали:
  •  для занять :

«Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»;

Малювання нетрадиційними техніками: штампування ,

плямографією, крапкографією, мильними бульбашками та пластилінографією;

Міні заняття з математики на закріплення лічби в межах 7за участю різних аналізаторів , порядкової лічби, порівняння множин, вправи на підготовку руки до письма, знаходження суміжних чисел,закріпленнягеометричних фігур таорієнтуванні в часі.

  • досліду «Крокуюча вода» ;
  • консультацій : «Як влаштувати дитяче дозвілля під час карантину»,

«Коронавірус: як говорити з дітьми», «Безпека дітей у наших руках», «Правила користування електроприладами», «Екологічне виховання дітей дошкільного віку».

  • порад: «Як виготовити гру «Знайди предмет схожий на геометричну фігуру», «7 настанов, як доглядати за дитячими іграшками під час карантину».
  • підбірку навчальних мультфільмів «Треба завжди мити руки», «Як розповсюджується вірус», «Збірка дитячих пісень про машини»,

«Частини доби. Ознайомлення з годинником», «Чому мені не можна до бабусі», «Казка про зірки».

  1. Переглянула вебінари:
  • Всеосвіта:

«Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошільного віку»,

«Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи»;

  • Портал освітян України .Педрада:

«Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти»,

«Як психологічно протистояти стресогенності пандемії».

  1. Пройшла навчання :

за дистанційним модулем «Підготовка дошкільників до життя в умовах сталого розвитку суспільства» КІППО ім.Б.Грінченка.

на курсі «Діалог та медіація: Шлях до порозуміння» на платформі масових відкритих онлайн – курсів Prometheus.

  1. Підготувала та роздрукувала матеріал для:
  • Лепбуку «Космос»,папки «Загадковий космос» ;
  • Папки «Завітала Пасха красна»
  • Дид.гри «Де потрібна вода?»
  1. Підготувала до друку матеріал до :
  • ігор: «Відмінності Великдень», «Врятуємо планету», на рахунок «Банка», «Банка з цікавинками» , на закріплення геом. фігур «Будиночки».
  • Лепбуку «Великдень».

Звіт про організацію дистанційної роботи

під час карантину з 13.03-14.04.2020.

вихователя ЗДО №2

Михайлик В.В

        На період карантину з 13.03-14.04.2020 у формі дистанційної роботи працювала за темами:   «Будь здоровий, малюк», «Транспорт», «Український національний одяг», «Перелітні птахи», «Природа Космосу», «Весна прийшла – Великодні свята принесла».

       Опрацювала питання з самоосвіти:   виховання первинних моральних якостей у дошкільників; метод казкотерапії у формуванні етичних норм дітей старшого дошкільного віку

    Надала батькам методичні рекомендації за темами: «Розв’язування прикладів та задач за малюнками»,  « Як ознайомити дитину з годинником», «Дітям про перелітних птахів», «Як розповісти дітям про Космос», «Як розповісти дітям про Великдень». Індивідуальна бесіда з батьками «Логічні вправи та завдання під час дозвілля»

   Надала консультації батькам на теми:  «Математика –це цікаво»; «Як допомогти дитині, яка переживає стрес?» «Як влаштувати дитяче дозвілля, коли карантин», «Екологічне виховання дітей дошкільного віку» ,« Як навчити дитину складати розповідь за допомогою конструктора LEGO»

  Виготовила д/г: «Кому сонце потрібне», «Що спочатку, а що потім»,

« Спечемо паску», «Великодній кошик»

       Вебінар з Оксаною Ромою «Сприяння освіті»,  Галина Малевич Креативність. Давайте розставимо акценти!»

      Залучила батьків до флешмобів: «Годинник своїми руками», «Хто батькам допомагає?», «Космос очима дітей», «Великодні шедеври разом з дітьми».

 

 

Звіт керівника музичного Гунікової Н.В. за час дистанційної роботи з 13.03 -14.04.20 року.

  1. Дистанційна робота з дітьми, підбір музичного відео матеріалу на тему “Ось і веснонька прийшла”
  2. Опрацювала питання самоосвіти  по темі “ методика Карла Орфа в практиці музичного керівника ДНЗ”.   Підібрала музичний матеріал для музичних занять з елементами методики Орфа. Прослухала вебінар Орф-педагога, орф-музикотерапевта Тетяни Чорноус на тему “ Орф- підхід на музичних заняттях у закладах дошкільної освіти.
  3. Виготовила картотеку з музично-дидактичними іграми.
  4. Підготувала консультації для батьків за темами :
  • Творіть і фантазуйте : “ Малюю музику”
  • Поради,які Вам і Вашому малюку допоможуть увійти до чарівного світу мистецтва.
  • Музика на кухні .
  1. З  06.04 -10.04 проходила підвищення кваліфікації на очно-дистанційних курсах при ВАНО.
  2. Прослухала вебінар Г.С. Тарасенко “Формування емоційної культури дошкільників засобами естетичного пізнання світу”.
  3. Перегляд вебінару “Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено”.
  4. Пройшла тести і виконала практичну роботу на основі вебінару Чопик Л.І. “Інклюзивна освіта”

 Звіт вихователя Мартинюк О.О. за час дистанційної роботи з 13.03.-14.04.20року;

дистанційно працювала з дітьми за темами тижня: " Народні ремесла", "Письменники дітям", "Мої друзі – пташки", "Великодні свята","Тиждень безпеки".

Опрацювала питання самоосвіти: "Мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації", пройшла вебінар "Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят".

Надала консультації батькам за темами: "Виховання екологічної культури дошкільників" , "Права та обов'язки в сім'ї"," Правила безпеки: Дитина і незнайомці",  "Правила поведінки в природі. Навчаємо дітей за допомогою творів В. Сухомлинського", "Виховання у дітей поваги до людей похилого віку". Виготовила дидактичну гру  "Послухай загадку, знайди пташечку - відгадку","Пори року", "Святковий кошик з LEGO".

Звіт про організацію дистанційної роботи

під час карантину з 13.03-14.04.2020.

вихователя ІІ молодшої групи «Ромашка» ЗДО №2

Міщенко Л.П.

На період карантину з 13.03-14.04.2020 у формі дистанційної роботи працювала за темами: «Тиждень здоров`я», «Народні ремесла», «Письменники дітям», «Перелітні птахи», «Великдень».

      Опрацювала питання з самоосвіти «Основні підходи до організації гри з LEGO».

     Надала батькам методичні рекомендації: «Аплікація з дитиною», «Як пояснити дітям про особисту гігієну», «Малюємо кота», «Вивчаємо вірші за мнемотаблицею», « Вчимо цифри», «Як намалювати пташку», «Прикрашаємо Великодні писанки», «Як розповісти дитині про Великдень».

      Надала консультації батькам на теми: ««Дитячий травматизм та його попередження», «Чим зайняти дитину вдома», «Як навчити дитину самостійно одягатися», «Як влаштувати дитяче дозвілля, коли карантин»,

«Безпека дітей під час карантину», «Еколого економічне виховання в сім’ї», «Особиста гігієна дітей дошкільного віку»

        Виготовила д/г: «Великодній кошик», «Пори року», «Малі помічники. Мнемодоріжки з LEGO», «Як сприймаємо світ з LEGO»

         Працювала над підготовкою презентації « Від маленької цеглинки - до успішної дитинки» Тема: « Здорова дитина – успішна країна».

Переглянула онлайн – вербінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу», «Як розвивати мислення та мовлення дошкільнят», «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» Здравчева Тетяна Миколаївна, «Нестандартні батьківські збори та успішне їх проведення»  Кирилюк Катерина Василівна, «Рецепт щастя! Щасливий педагог – щасливі діти»  Тетяна Малько.

            Залучила батьків до флешмобу: «Великодні шедеври разом з дітьми».

Опрацювала електронний журнал «»Методична скарбничка вихователя», «Дошкільне виховання»

 

Звіт керівника музичного Довженко Вікторії Вікторівни за час дистанційної роботи з 23.03 – 17.04 2020 року.

Працювала дистанційно з дітьми усіх вікових груп за темами тижня обраними вихователями, а саме:

І молодша: «Уроки здоров’я», «Казковий дивограй», «Весна», «Транспорт», «Великдень». Використовувала інтернет-ресурси : музика для малюків, рухлива гра «Сонечко і Дощик», музика для музично-ритмічної вправи «Ведмедики», пісенька « Треба завжди мити руки», пісенька « Родина пісень пальців», пісенька « У бабусі на селі» , гра «Теремок», пісенька « Пісенька про чистоту», пісенька « Киця –кицюня», руханка « Веселі звірята», музичний мультфільм «Ріпка», гімнастика для очей, музичний мультфільм « Коза Дереза», музичний мультфільм «Солом’яний бичок», пісенька «Колобок –мандрівник», музична гра « Мама і малюки», пісенька «Кольоровий світ», пісенька «Сонечко», пісенька «Весняна хмаринка», пісенька «Паротяг», пісенька «Літачок», пісенька «Писаночка», пісенька « Мишки на Великдень пасочку місили», музична гра « Курочка і курчата»

ІІ молодша: «Здоров’я», « Посуд», « Письменники дітям», «Перелітні птахи», «Великдень». Використовувала інтернет-ресурси: музика «Весна», музично-дидактична гра « Кого зустрів Колобок?», музично-дидактична гра « Хто мешкає у будиночку?», руханка « Раз, два, три», пісенька « Треба завжди мити руки», руханка « Голова, плечі, коліна, пальці», музичний мультфільм « Курочка ряба», музичний мультфільм « Вулик», пісенька «Жук», пісенька «Зубна щітка», руханка «Зарядка для маляток», пісенька «Прокидайся», музична гра «Теремок», пісенька « Пісенька про чистоту», пісенька «Пальчики», музична гра « Музичні інструменти для дітей», гімнастика для очей, руханка «Фізкультхвилинка з тваринками», пісенька «Вчуся рахувати», пісенька « Ап-чих», розспівки « Спів з літерами А-О-У-І-Е», пісенька «Баю-Бай», руханка «Я танцюю з тобою», пісенька «Колискова для звірят», розспівка « Співаємо з літерами Са-Со-Су-Сі-Се», музична гра « Вивчаємо музичні інструменти», руханка «Tiki Tiki Room», музична гра «Весняний день», ритмічна гімнастика для дошкільнят, музичне заняття « Різні голоси», музичне заняття « Веселі птахи», музична гра «Весело –сумно», музично-дидактична гра « гра з Машою», таночок « Ми у коло стали всі»

Середня група: «Будь здоровим малюк», « Транспорт», «Дні тижня», «Транспорт», « Казки», «Космос», «Весна прийшла – Великдень принесла». Використовувала інтернет-ресурси: поспівка з феями, пісенька «Долоньки», руханка «Тук-Тук», руханка з «Лего», руханка « Раз,два, три», пісенька « Треба завжди мити руки», музичні онлайн-ігри, музична гра « Розвиваємо пам'ять», пісенька « частини тіла», руханка «Веселий м’ячик», руханка «А Рам Зам Зам», пісенька «Зубна щітка», пісенька «Про чистоту», руханка «Повтори як я», музична гра «Жанри музики», пісенька «пісня про Кульбабку», музична гра « Ромашка», пісенька «Дні тижня», пісенька «Я їду по дорозі», руханка « Весело крокуємо по колу», музичний мультик « Автобус», гімнастика для очей, руханка «Веселі тваринки», музичний мультик «Їжак і Заєць», поспівка «Крокодили», музична гра «Зоопарк», пісенька «Мишки на Великдень пасочку місили», музична гра « Павучок», руханка « Я танцюю з тобою», пісенька « Казочки живуть на світі», руханка « Clap Clap», руханка «Alien Dance», дихальна гімнастика, релаксація, пісенька «Сонце і Місяць», пісенька «Місяць зіроньки збирає», гімнастика для очей « Веселий зорепад», руханка «Планета Алфавіт», руханка «Хокі-покі», пісенька «Великдень», пісенька «Розмалюю писанку»

Старша група: « Здоров’я», « Птахи прилетіли», « Весна», «Космос», «Великдень». Використовувала інтернет-ресурси: музична гра « Вивчаємо довгу і коротку ноти», музика «Весна», руханка « Тук-Тук», руханка «Лего», руханка «1,2,3», музичні онлайн-ігри, руханка «Скік та Скок», руханка « Веселий м’яч», руханка «Повтори як я», музична гра « Музичний магазин», музична казка « Кольорове молоко», пісенька « Унадився журавель», пісенька «Музична абетка», руханка «Весело крокуємо», пісенька «Весняна пташечка», гімнастика для очей, руханка «Energizer Dance», музично-ритмічна гра « Bim Bum», пісенька « Дівчинка Весна», руханка «Бедрик», пісенька «Жук», музична гра « Українські народні інструменти», гімнастика для очей «Бджілки», музична гра «Clap Snap», руханка « Tiki Tiki Room”, руханка «разом з Івасиком», пісенька « Щебетала пташечка», пісенька «Хай завжди в небі сонце світить», музичне заняття для дошкільнят «Великдень».

Консультації для батьків: «Малюємо музику», «музика розвиває інтелект», «Як правильно слухати класичну музику з дітьми», « Музика лікує», «Музика на кухні», «Музичне виховання дитини в сім’ї»

Самоосвіта: опрацьовано статтю «Інноваційні технології в галузі дошкільної ( музичної) освіти. Методика Карла Орфа, опрацьовано статтю «Як використовувати логоритміку на музичних заняттях в дитячому садку для дітей з вадами мовлення?»,  опрацювати статтю «Використання інноваційних технологій в музичному вихованні дошкільників, вебінар «Наповнення занять для дітей музичними вправами", вебінар « Дитяче свято. Яким воно має бути?», Антикризовий національний онлайн – EdCamp.

Ігри: «Святковий тортик», «Кого зустрів Колобок», «Вовк і троє поросят», «Чарівна квітка», мнемо-таблиці «Розмалюю писанку», «Гарячий чай», « Рукавичка», ритмічні картки «Весняна тематика», лепбук, «Музичний годинник», ігри з « LEGO»

Звіт вихователя Олійник О.В.

за час дистанційної роботи з 13.03.20 – 14.04.20 р.

ІІ мол. група

Дистанційно працювала з дітьми за темами тижня: «Здоровим будь», «Народні ремесла», «Письменники дітям», «Птахи», «Великодні свята»

Опрацювала питання самоосвіти: «Основні принципи ігор на піску», «Умови організації роботи з дітьми у піску»

Виготовила дидактичні ігри: «Кольорові історії», «Спільне та відмінне», «Знайди птаха», «Розклади за формою», «Знайди горщик», ; леп бук «Великодній кошик»; підготувала до друку ігри з LEGO конструктором

Надала консультації батькам за темами: «Як влаштувати дитяче дозвілля, коли карантин», «Вивчення віршів за мнемо таблицями», «Еколого - економічне виховання дошкільників»; пам’ятки для батьків «Безпека під час карантину», «Харчування дошкільників»; рекомендації «Правила малювання фарбами та пензликом»

Запропонувала майстер клас для батьків: «Великодні шедеври своїми руками»

Опрацювала електронний варіант журналу: «Дошкільний навчальний заклад»

Пройшла он-лайн навчання: вебінар з Здравчевою Т.М.  сайт «Всеосвіта»  «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку», «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят»; вебінар Литвиненко Л.А. сайт «Всеосвіта» «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку»

             

    Звіт про організацію дистанційної роботи  під час карантину                                                           

з 13.03-14.04.2020р.

вихователя І мол. групи «Курчатко»   Пашенко Л.Д.

На період карантину з 13.03-14.04.2020 у формі дистанційної роботи працювала за темами: «Тиждень здоров`я», «Казковий дивосвіт», «Весна- красна», «Транспорт».

      Опрацювала питання з самоосвіти: «Логіко – математичний розвиток засобами конструктора  LEGO»        

 Надала батькам методичні рекомендації за темами: «Як навчити малюка мити руки», « Як виготовити ігри для розвитку дрібної моторики власними руками», « Вивчаємо кольори граючись».

 Підготувала та провела консультації: «Вивчаємо кольори з дитиною»,                      «Красномовна дитина», «Ігри з малюками на кухні», «Еколого економічне виховання в сім’ї». 

          Виготовила дидактичні ігри: «Кольорова парасолька», «Ласуни», «Кольорові олівці», «Веселий клоун», лепбук «LEGO  цеглинки. Граючись навчаємось»     

Працювала над підготовкою презентації  «Від маленької цеглинки- до успішної дитинки » 

Опрацювала електронний журнал: «Методична скарбничка вихователя»№4,2020 та журнал «Джміль»№4,2020 на тему «Великдень»  

Пройшла онлан вебінари: «Розвиток дітей раннього віку» Ірини Кужель,  «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ»  Комаринської Юлії ( https://vseosvita.ua)

     Залучила батьків до майстер - класів: «Як виготовити курчатко з помпонів», «Як виготовити настільний театр».

 

 

 

 

 

Звіт

Практичного психолога Кульчицької В.В.

  • надала консультації батькам за темами: «Вплив засобів масової інформації на психіку дітей», Рекомендації для учасників освітнього процесу щодо заходів безпеки проти коронавірусу» , «12 запитань, які варто ставити дитині для покращення її мислення», «Як пережити карантин і залишитись спокійними батьками?», Комп’ютерні ігри, можуть нашкодити», «Як правильно відмовити дитині»

Виготовила дидактичні ігри: «Велике - мале», «Подорож до чарівного замку», «Що зайве»

  • Виготовлення інформаційного стенду: «Дитина і ЗМІ. Поради батькам»
  • Виготовлення папки ширми: Як важливо навчитися опановувати себе та керувати своїми емоціями»– можете бути спокійні: з нею нічого не станеться».
  • Вебінар: «Емоційне вигорання»
  • Виготовила говоломку для дітей «Танграм»
  • Розробила семінар– практикум для педагогів «Профілактика емоційного та професійного вигорання»
  • Поповнила папки по коркційно - розвивальних заняттях по кожній віковій групі, папку по роботі з LEGO

Звіт

вихователя Штойко М.С. за час дистанційної роботи

з 13.03-14.04.20року

 Дистанційно працювала з дітьми за:

  • темами тижня: Про здоров'я треба знати,  про здоров'я треба дбати; Народні ремесла; Дитячі поети та письменники дітям; Перелітні птахи; Великодні свята.
  • опрацювала питання самоосвіти: «Розвиток математичних здібностей засобами LEGO – конструювання», «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників з LEGO».
  • надала консультації батькам за темами: «Здоров’я дитини понад усе!», «Як влаштувати дитяче дозвілля коли карантин?» «Математика – це цікаво», «Розвиток мовленнєвої творчості дітей в процесі роботи з казкою в сім’ї», «Ліплення, як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку», «Особиста гігієна дітей дошкільного віку».
  • виготовила дидактичні ігри: «Жива – не жива природа», «Птахи» з використанням LEGO технології; «Де чиє гніздечко?» «Спечемо Паску».
  • виготовила асоціативну карту «Великдень».
  • опрацювала електронний варіант журналу: «Методична скарбничка вихователя № 4 Квітень 2020» .
  • розробила пам’ятку для батьків «Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей», «Аплікація з дитиною», «Роль гри в процесі виховання».
  • опубліковувала в мережі Viber відео ролики: «Мило і мікроб», «Народні ремесла», українська народна казка «Лисиця і Журавель», «Птахи України», «Загублена писанка», Писанка – чарівне яйце».

 

Звіт

вихователя Коптєлової В.Б.

 за час дистанційної роботи

з 13.03-14.04.20року

Дистанційно працювала з дітьми за:

  • темами тижня: Про здоров'я треба знати,  про здоров'я треба дбати; Народні ремесла; Дитячі поети та письменники дітям; Перелітні птахи; Великодні свята.
  • опрацювала питання самоосвіти: «Роль дидактичних ігор та вправ в розвитку логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку».
  • виготовила дидактичні ігри: «Що з чим дружить?», «Де живуть мікроби?», «Що корисно, а що шкідливо?», «Де чий будиночок?».
  • надала консультації батькам за темами: «Здоров’я дитини понад усе!», «Вербна неділя: значення свята, традиції та прикмети».
  • поповнила папку пересувку з ОБЖД бесідою на тему: «Безпека життєдіяльності дітей в весняний період», папку «Маленькі маніпулятори».
  • розробила поради для батьків: «Як влаштувати дитяче дозвілля, коли карантин», «Як вберегти дітей від вірусних інфекцій», «Безпека дітей у наших руках».
  • поповнила та удосконалила атрибути до ігор-драматизацій «Колосок», «Рукавичка», «Ріпка».

« повернутися до списку новин

Логін: *

Пароль: *