матеріали по проекту
Група «Калинка»
Вихователь: Сарачук С.П.
Матеріал до проекту «Від маленької цеглинки до успішної дитинки»
Тема: «Місто майбутнього»
В рамках проекту діти та батьки І молодшої групи «Калинка» збудували макет міста майбутнього. В цьому місті всі будуть жити в дружбі та мирі. Головне в місті буде екологічно чистий транспорт, яким буде швидко та зручно пересуватися світом.
Мета проведеної роботи: розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, пам`ять, мовлення, конструктивне мислення; виховувати наполегливість, креативність; формувати у дітей цілісну систему явлень про навколишній світ; вчити дітей фантазувати; продовжувати вчити дітей працювати разом з дорослими та однолітками, будувати спільні конструкції.
Група «Курчатко» Вихователь Пашенко Л.Д.
Матеріали проекту «Від маленької цеглини до успішної дитинки»
Тема. Різнокольорове місто Успіху.
Чим довше ви йдете до успіху, тим він стає ближче. Занадто багато хто кидає справу за крок до перемоги. Запам'ятайте: цей крок зроблять інші. Н. Хілл
Діти І молодшої групи «Курчатко» разом з дорослими створили місто Успіху. Кожен день підготовки був особливим «кольоровим». В місті Успіху живуть щасливі мешканці, де є місце для розваг та веселощів, завжди панує: мир, злагода, дружба
Мета: розвивати дрібну моторику, увагу, формувати зорове сприймання кольору. Створювати умови для активного розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення, репродуктивної та творчої уяви, образної, рухової та словесно-логічної пам’яті.
Виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети, доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками.
Група "Малятко" Вихователі Марченко Г.Л , Андреєва Г.Л.
Матеріали по проекту «Від маленької цеглинки – до успішної дитинки»
Тема:"Дитсадок майбутнього". В рамках проекту діти другої молодшої групи "Малятко" збудували проект дитсадка майбутнього. Мета проведеної роботи:розвивати дрібну моторику, пізнавальний інтерес, зорову координацію,комунікативні вміння, творчу уяву, фантазію. Виховувати наполегливість у роботі. Сприяти налагодженню товаристських стосунків в групі. Продовжувати вчити розрізняти та називати деталі ЛЕГО конструктора, формувати вміння будувати колективні конструкції за темою.продовжувати формувати в дітей вміння поводитися в колективі дитячого садка, де всі живуть дружно, доглядають за домашніми тваринами, слідкують за чистотою, дбають про природу.
Група "Зірочка" вихователь Мартинюк О.О.
Матеріали по проекту «Від маленької цеглинки – до успішної дитинки»
Тема:"Місто "Усмішка"
В рамках проекту діти другої молодшої групи "Зірочка" при підтримці дорослих збудували проект міста майбутнього. Міста в якому людина живе в гармонії з природою, де використовується сила і енергія природи. Міста де люди живуть в дружбі з тваринами та птахами, де чисте повітря і зовсім нема хвороб, і тому люди завжди посміхаються.
Мета проведеної роботи: розвивати творчу уяву та здібності, комунікабельність,дрібну моторику, вміння орієнтуватися на площині, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, любов та бережне ставлення до природи. Виховувати вміння працювати в колективі, прислухатись до думок інших дітей та дорослих, креативність. Формувати у дітей еколого – економічну свідомість, закріплювати знання про значення природи для життєдіяльності людини. Вчити планувати свої дії, доводити розпочату справу до завершення. Викликати у дітей радісний, емоційний настрій.
Тема: «Здорова дитина – успішна країна»
Діти ІІ молодшої групи «Ромашка» з конструктора LEGO побудували макет стадіону. Спорт - це шлях до успіху, це здоров’я, сила, успіх та перемоги.
Мета: розвивати творчі здібності, зосередженість, наполегливість,здатність доводити розпочату справу до кінця. Виховувати інтерес до спорту, бережне ставлення до створеної власноруч роботи, розуміння цінності й неповторності конструкції інших дітей. Поглибити знання дітей про збереження і зміцнення свого здоров’я, формувати бережливе ставлення до власного здоров’я, вести здоровий спосіб життя. Продовжувати формувати у дітей валеологічний світогляд; вчити свідомо ставитися до власного здоров’я; дати їм корисні поради щодо збереження та зміцнення здоров’я.
Тема:"Чиста планета-здорова людина-успішне життя"
В рамках міні-проекту "Збережемо Землю" (освіта для сталого розвитку) діти старшої групи "Капітошка" побудували з LEGO конструктора макет Землі та контейнера для сортування сміття.
Мета проведеної роботи: розвивати творчі,комунікативні здібності; виховувати у грі творчу ініціативу, бережливе ставлення до навколишнього середовища; формувати через гру з LEGO конструктором у дошкільників уявлення про виняткову роль Землі як планети, на якій є різноманітні прояви життя.
Арсен Сулима гр. Веселі колобочки "Успішна дитина "
Група "Бджілка"вихователь:Пташка В.Л ПРОЕКТ «МіСТО МАЙБУТНЬОГО,ДЕ ЧИСТЕ ДОВКІЛЛЯ,В ЯКОМУ ЖИТИМУТЬ УСПІШНІ ЛЮДИ»
Мета проекту:розвивати спостережливість,мовлення,мислення,пам’ять виховувати почуття господаря своєї землі,дбайливе ставлення до навколишнього,охайність,взаємодопомогу,ознайомити дітей з проблемою збереження чистоти міста, правилами поводження з побутовим сміттям,учити підтримувати чистоту і порядок у довкіллі.
Тема: «Місто успішних людей»
Діти середньої групи 05-Б «Гномики» разом з батьками побудували з конструктора LEGO макет міста для успішних людей.
Успіх у житті приходить лише до тих, хто все своє життя віддає на досягнення правильної цілі.
Успіху сприяє формула: ідея + віра в неї + робота на результат.
Важливо робити те, що ти любиш, у що віриш, жити там, де зможеш реалізовувати свої цілі, робити своє місто таким, яке допоможе тобі бути щасливою людиною. І тоді життя буде сповнене успіху!
Мета проведеної роботи: розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, сприяти розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення, репродуктивної та творчої уяви, образної, рухової та словесно-логічної пам’яті; виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, креативність; створити умови для задоволення потреби дитини у пізнанні яскравого та неповторного світу LEGO, формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (світ успішних людей, природи, речей); формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети: доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат.