індивідуальні плани роботи педагогів на 06.04.2020 - 10.04.2020
Індивідуальний план роботи інструктора з фізкультури на час карантину.
Шевченко Наталія Володимирівна
№ з/п |
День тижня графік |
Дата |
Зміст організаційно-педагогічних заходів |
1. |
08.30 |
01.04 |
1. Розробки ігрових вправ та завдань з фізкультури з використанням інноваційних технологій. |
2. Веселі фізкульт-хвилинки, руханки на кожен день |
|||
3. Коплекси ранкової зарядки для дітей різних вікових груп. |
|||
4.Робота в групі VIBER: пам’ятка для батьків «Коронавірус» симптоми, профілактика, небезпека, як уберегтися |
|||
2. |
08.30 |
02.04 |
1. Перегляд вебінарів на освітньому порталі «Всеосвіта» |
2. Розробка та упорядкування вправ корекційних вправ для корекції |
|||
3. Презентація для виготовлення батьками й дітьми спротивного атрибута для урізно- |
|||
4. Перегляд в інтернеті відео-матеріали для опрацювання |
|||
3. |
08.30 |
03.04 |
1. Перегляд вебінарів на сайті всеосвіта |
2. Урізноманітнення рухової активності вдома. Веселий челендж для всієї родини. |
|||
4. |
08.30 |
06.04 |
1. опрацювання літератури |
2. Йога. Цікави вправи для дітей та дорослих. Розсилка в групі Viber. |
|||
3. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів занять та публікація їх на освітніх порталах. |
|||
5. |
08.30 |
07.04 |
1. Пам’ятка для батьків «Режим харчування дитини вдома» |
2. Створення презентації для дітей на тему: «Здорове харчування» |
|||
3. Підготовка конспектів занять з фізичної культури |
|||
4. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів занять. |
|||
6. |
08.30 |
08.04 |
1. Опрацювання нового Закону «Про повну загальну середню освіту». |
2. Розробка та упорядкування власного матеріалу в електронному варіанті, сортування по папкам, за тематикою |
|||
3. Підготовка пам’ятки для батьків «Граємось всюди» |
|||
4. Опрацювання фахової онлайн-літератури. «Використання «Су-жок» терапії в озоровчо-профілактичній роботі з дітьми дошкільного віку
|
|||
7. |
08.30 |
09.04 |
1. Розробка картотеки рухливих ігор за мотивами казок |
2. Поновити інвентар для рухливих ігор. |
|||
3. Опрацювання нового Закону «Про повну загальну середню освіту». |
|||
8 |
08.30 |
10.04 |
1. Робота над відкритим заняттям. Перегляд онлайн, методичних та фахових журналів. Написання сюжетного заняття за методикою |
2. Перегляд інформації відео та фото матеріалів «Спорт вдома» для популізації серед батьків та дітей здорового способу життя. |
|||
3. Перегляд відеороликів «Zumba-kids» для урізноманітнення комплексів ранкової гімнастики |
|||
9. |
08.30 |
13.04 |
1. Перегляд відеороликів до з використанням йоги та «Хатка-йоги» на заняттях з фізкультури
|
2. Підготувала добірку імітаційних фізкультхвилинок у віршованій формі
|
|||
3. Корекція календарно-тематичного планування. |
|||
10. |
08.30 |
14.04 |
1.Створення картотеки, фізкультхвилинки, комплексна зарядка під музику |
2. Створення картотеки «Веселі ігри та вправи під музику», використання відео ігор |
|||
3.Розробка спортивної розваги для старшої групи «Тато, мама, я – спортивна в нас сім’я» . |
|||
11. |
8.30 |
15.04 |
1. Підготувати цікаві ігри з повітряними кульками. Виконала пересилку в групі Viber. 2. Консультація для батьків «Як організувати цікаве дозвілля» 3.Опрацювала статтю на сайті «Всеосвіта» - План заходів дистанційної роботи на час карантину |
12 |
8.30 |
16.03 |
1. Розсилка в групі Viber пам’ятку для дорослих і дітей «Бережи здоров’я» 2. Опрацювання статті «Дамо дітям рухатись» - онлайн ресурс. 3.Перегляд відеоматеріалів, щодо проведення занять з фізкультури. |
13 |
8.30 |
17.04 |
1.Переляд відеороликів веселих ранкових руханок. 2. Розсилка цікавої інформації батькам, щодо організації режиму дня під час карантину. Група Viber. 3.Формування папок на робочому столі цікавинки з фізкультури. |
14 |
8.30 |
20.4 |
1.Опрацювання фахової літератури, онлайн ресурс: «Загартовування дітей дошкільного віку». 2. Пам’ятка для батьків «Комп’ютер – за, і проти». Розсилка в групі Vier. 3.Перегляд відеоматеріалів youtube фізкультурні заняття вдома. |
15 |
8.30 . |
21.04 |
|
Індивідуальний план
вихователів ДНЗ №2 «Дзвіночок»
Андреєвої Г. Л. та Марченко Г. Л.
на час карантину 06.04.2020 -10.04.2020
Дата |
Зміст роботи |
Примітки
|
06.04.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Розробити заняття з художньої літератури на тему: «Читання вірша Г.Бойка " Прилетіли шпаки"» 2. Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. 3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л. Литвиненко 4. Надіслати батькам у viber-чат консультацію «Як організувати дозвілля дитини під час карантину» 5. Поповнити мікрометодкабінет групи дидактичною грою «Тіньові добирайки. Птахи» |
https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.ht |
07.04.2020 |
1. Розробити заняття з аплікації: " Шпаківня" 2. Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити на необхідності частого миття рук (не менше 30секунд). Слікувати за інформаційною чистотою Viber-чату. Привітати з Благовіщенням! 3. Поради батькам «Як розважити дітей під час вимушеного карантину?» 4. Опублікувати у Viber-чаті посилання на відеоролик для дітей «Шпак та дятел» 5. Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками |
Соціальна мережа Viber
https://www.youtube.com/watch?v=iQb4lqBc89g
|
08.04.2020 |
Робота в дистанційному режимі 1.Розробити заняття з малювання : "Жайворонок" 2. Підготовка дидактичного матеріалу до занять з ознайомлення з природним довкіллям та логіко-математичного. 3. Повторно розмістити пам’ятку для батьків у Viber-чаті «Коронавірус: симптоми, профілактика». Наголосити на важливості перебування вдома. 4. Надіслати у батьківський Viber-чат Пальчикову гру для дітей «Голубочки» (дітям повторити на ліву і праву руку) https://www.youtube.com/watch?v=oi3pfLoajJw 5. Поповнити мікрометодкабінет групи математичною грою «Пташенята у гнізді» https://anelok.in.ua/product/matematychna-hra-ptasheniata-u-hnizdi |
Соціальна мережа Viber
|
09.04.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1. Розробити заняття: з Логіко – матиматичного на тему: «Рівність і нерівність груп предметів у межах 4. Цифра 4. Поняття довгий, короткий.» Ознайомлення з довкіллям: «Птахи повернулися» 2. Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики корона вірусу (з сайту WHO Всесвітня організація здоров’я) 3. Запропонувати батькам взяти участь у спільній творчій кулінарній роботі з дітьми «Страва у вигляді птаха» Приготувати чи викласти страву у вигляді птаха. Долучити до роботи дітей. 4. Створити скарбничку художнього слова про птахів (використати інтернет-ресурс). 5. Самоосвіта чи свої творчі доробки.
|
Соціальна мережа Viber
|
10.04.2020 |
Робота в дистанційному режимі: 1.Розробити заняття з ознайомлення з соціумом на тему: «До рідного краю лелеки летять» 2. Розміщення актуальної інформації для батьків у Viber-чаті щодо профілактики коронавірусу. Наголосити, що найкращий засіб профілактики – ізоляція. Слідкувати за інформаційною чистотою дописів Viber-чату. 3. Надіслати батьківський Viber-чат відеоролик зарядки для дітей. https://www.youtube.com/watch?v=GcDbOAtOfnM 4. Індивідуальні онлайн-бесіди з батьками 5. Самоосвіта чи свої творчі доробки. |
Соціальна мережа Viber
|
Індивідуальний план
вихователів ДНЗ №2 «Дзвіночок»
Коптєлова В. Б. та Штойко М. С.
на час карантину 06.04.2020 - 10.04.2020
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки
|
1 |
06.04.2020 |
1.Розробити заняття з художньої літератури на тему: «До рідного краю птахи повертають» та вивчення вірша П. Воронька «Чому чапля стоїть на одній нозі».2. Поновити і удосконалити атрибути до ігор-драматизацій «Колосок», «Рукавичка», «Ріпка». 3. Поповнити папку-пересувку «Маленькі маніпулятори» |
Соціальна мережа Viber
|
2 |
07.04.2020 |
1.Розробити заняття з ознайомлення з довкіллям на тему: «Допоможимо нашим пернатим друзям - птахам» 2. Опублікувати в соціальній мережі Viber Дидактичну гру «У кого який будиночок?» 3. Поради батькам «Як вберегти дітей від вірусних інфекцій» |
Соціальна мережа Viber
|
3 |
08.04.2020 |
1.Розробити заняття з логіко-математичного розвитку: «Рівність і нерівність груп предметів у межах 5. Геометричні фігури (куля, куб). Орієнтування в часі (частини доби)». 2. Виготовлення роздаткового і демонстраційного матеріалу до заняття з логіко-математичного розвитку. 3. Опрацювання питання з самоосвіти «Розвиток математичних здібностей засобами LEGO-конструювання» |
Соціальна мережа Viber
|
4 |
09.04.2020 |
1. Розробити заняття з ліплення на тему: «Гніздечко для пташки» 2 Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі «Тісто-пластика» (ліплення з солоного тіста) 3.Пам’ятка для батьків «Весняний авітаміноз у дітей: як попередити?» |
Соціальна мережа Viber
|
5 |
10.04.2020 |
1.Розробити заняття з ознайомлення з соціумом на тему: «Птахи навесні» та заняття з малювання «Шпаківня».2.Виготовити дидактичну гру з мовленнєвого розвитку «Птахи» з використанням LEGO технології3. Опублікувати в соціальній мережі Viber відео ролик «Птахи України».
|
Соціальна мережа Viber
|
План
Індивідуальної роботи самоосвіти
музичного керівника
Гайсинського ЗДО №2 «Дзвіночок»
Довженко Вікторії Вікторівни
№ п/п |
Дата |
Зміст |
Примітка |
1 |
06.04 |
1. Підбір відео-презентацій по проведенню ранкової гімнастики в ЗДО 2. Виготовити музично-дидактичну гру «Вовк і троє поросят» |
Соціальні мережі
|
2 |
07.04 |
1.Робота з документацією: - упорядкування картотеки методичних посібників - упорядкування та оформлення каталогу методичних розробок (сценарії свят та розваг) |
Соціальні мережі
|
3 |
08.04 |
1. Робота з електронними посібниками до занять (упорядкування та оновлення). 2. Виготовити музично-дидактичну гру « Чарівна квітка» |
Соціальні мережі
|
4 |
09.04 |
1. Робота з ПК. Підбір музичних ігор з конструктором LEGO для дітей середнього дошкільного віку 2. Підбір відео-презентації розспівок для дітей середнього дошкільного віку. 3. Самоосвіта: опрацювати статтю «Як використовувати логоритміку на музичних заняттях в дитячому садку для дітей з вадами мовлення?» |
Соціальні мережі
|
5 |
10.04 |
1. Підбір відео-презентацій розспівок для дітей старшого дошкільного віку 2. Консультація для батьків «Музика розвиває інтелект» 3. Підбір музично-ритмічних малюнків на весняну тематику |
Соціальні мережі
|
Орієнтовний індивідуальний план роботи на 6.04. - 10.04.2020
вихователів Дідицької А.С. та Михайлик В.В.
ЗДО№2 «Дзвіночок», старша група «Капітошка»
на період карантину і запровадження дистанційного режиму роботи.
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
Понеділок 6.04.2020 |
1. Проходження вебінару в онлайн режимі: «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошк. та мол.шкільного віку» Здравчева Т.М.( сайт Всеосвіта). 2.Консультація для батьків «Навчання дітей звуковому аналізу слова». 3. Розробка та розміщення в соц.мережі Viber групи «Капітошка» заняття «Звуки. Поділ слова на склади». 4. Майстер-класу з ручної праці «Як виготовити ракету».
|
You Tube Соціальна мережа
Viber |
Вівторок 7.04.2020 |
1. Наповнення матеріалом леп бука «Веселий годинник». 2. Підбірка та розміщення в в соц.мережі Viber групи «Капітошка» дидактичного матеріалу та завдань з логіко-математичного розвитку на орієнтування в просторі. 3. Розробка та розміщення в соц.м методичних рекомендацій для батьків “Ігри зі словами». 4. Підбірка та розміщення літпературного матеріалу про Космос.
|
|
Середа 8.04.2020 |
1. Наповнення папки дидактичної гри «Частини доби та годинник». 2. Підбірка та розміщення матеріалу в соц.мережі «Ознайомлення з задачами на різнецеве порівняння». 3. Розробка та розміщення методичних рекомендацій для баитьків «Ознайомлення дітей з поняттям Сонячна система». 4.Підготовка та розміщення на сайті ЗДО матеріалу по проекту «Від маленької цеглинки – до успішної дитинки».
|
|
Четвер 9.04.2020 |
1. Підготовка презентації «Чиста планета-здорова людина-успішне життя». 2. Індивідуальна бесіда з батьками «Логічні вправи та завдання під час прогулянки». 3. Підбірка матеріалу та розміщення в соц.мережі «Вимірювання. Озн. з лінійкою» 4. Флешмоб з трудового виховання «Хто батькам допомагає? ». |
|
П`ятниця 10.04.2020 |
1. Розроблення та розміщення в соц.мережі пам`ятки для батьків «Бережемо природу планети». 2. Розробка та розміщення мет.р. для батьків « Дітям про Космос». 3. Майстер-клас «Малювання Космосу». 4. Опрацювання питання з самоосвіти «Використання LEGO- конструктора в різних видах діяльності». 4.Індивідульна бесіда з батьками «Досліди та ексепременти з дітьми на тему «Сонце»».
|
|