ЗДО №2, ”Дзвіночок”, Гайсин
Гайсинський район, Вінницька область

Взаємовідвідування - одна із форм методичної роботи

Підготувала:

вихователь ЗДО №2

«Дзвіночок»

Пташка В.Л

 


 

Мета: розвивати зорову і слухову пам’ять, фонематичний слух, дрібну моторику, активне мовлення, асоціативне мислення; мотивувати стійкий інтерес до участі в іграх, виховувати любов до книжки; закріпити знання про значення книжки у житті людини;розвивати вміння розрізняти довгі і короткі слова, ділити їх на склади; продовжувати вчити робити звуковий аналіз слів; за допомогою LEGO-конструктора та символів (метод символічної синектики ТРВЗ) вчити складати трислівні речення.

Матеріал: клубочок, куб, книжка, схема до чистомовки, коректурна таблиця, скринька, схеми до казок, LEGO-конструктор, зошити, олівці.

Хід заняття.

1. Організаційний момент.

Вихователь:

Котився клубочок з гори на долину

І гляньте вкотився до нас на гостину.

Ти, клубочку, побіжи

Нам стежину покажи.

За тобою ми підемо

І цікаве щось знайдемо.

Знаходять куб. Гра «Такнітка»

2. Мотивація.

- Діти, пропоную вам вирушити у подорож з книжкою.

Клубочок нас кудись привів. Перед нами чистомовка:

ка-ка-ка-гарна книжка

ку-ку-ку-читає мама книжку

ко-ко-ко-сторінки, як молоко

ки-ки-ки-в книжках «живуть»казки.

Бесіда за коректурною таблицею.

В народі кажуть: «Золото добувають із землі, а знання- із книжки»

-Як ви думаєте, чому знання порівнюють із золотом? (думки дітей)

-Навіщо людині потрібні книжки?

-Як книжки з’являються у вашому домі?

Вихователь: Наші діти останнім часом дивляться багато мультфільмів,а казок майже не читають. Казки образились і пішли від нас. Як ви думаєте, як нам їх повернути? (клубочок хоче нам допомогти їх знайти). Підходять до «чарівної»скриньки. На ній замок. Щоб ця скринька відчинилася треба назвати короткі і довгі слова та поділити їх на склади.

Дидактична гра «Короткі і довгі слова».

  • Ось і скринька відчинилася,але щось казок тут не видно. Знаходять «закодовані» казки (робота по підгрупах).

=о- - о «Ріпка»

О – «Ох»

-о-о-о- «Колосок» «Теремок» «Колобок»

-о-о-о- -о «Рукавичка»

Фізхвилинка.

Ми за казками пішли, не одразу їх знайшли.

Ми ніжками тупали, кулачками стукали.

Пам’ятають казки нас, нахилилися ми раз,

А на два ми піднялись, і за руки всі взялись.

Всі по колу ми пішли, наші казочки знайшли.

Наш клубочок з книжкою знову кудись нас веде. Клубочок прикотився до столів з LEGO-конструктором. Пропоную вам, діти, пограти у гру «Побудуй речення».

Давайте пригадаємо з попереднього заняття таємницю про слова. Є слова-назви, які називають предмет чи живі істоти, і відповідають на питання хто це? що це? Позначимо їх червоним конструктором.

Є слова-ознаки, завдяки таким словам ми можемо уявити собі яким є предмет, про який йдеться. Позначимо їх зеленим конструктором.

Є слова, що означають дії, які виконують самі предмети чи живі істоти. Позначимо їх синім конструктором. Перед вами ілюстрація (вихователь малює символи). Вам потрібно по ній скласти речення та викласти за допомогою конструктора.

Клубочок зве нас за собою (сідають за столи)

Звуковий аналіз слів: лис, лев, мак, кит, сир, рак.

Закінчилась подорож у нас, зошити відкрити час (робота в зошитах).

Вчіться діти у героїв книжок любити нашу рідну землю. Людина яка любить і вміє читати-щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих вірних друзів. Друзі - це книги!

Логін: *

Пароль: *